piątek, 16 sierpnia 2013

Nowy aparat?

Chyba w końcu się uda! Najprawdopodobniej będę miała nowy aparat na dniach :D W końcu zdjęcia będą miały dobrą jakość a nie to co tu było x.x

Próbowałam przekonać rodziców. Powiedziałam że blogowanie to moja pasja, moje życie. Mam kilka blogów i kocham na nich pisać. To że tu nie pisałam nie znaczy że nic nie robiłam.. I powiedziałam im że do tego też potrzebuję lepszego sprzętu bo jak chce wstawiać zdjęcia albo filmy (głównie covery) to musi to mieć dobrą jakość a nie takie gówno.. I może w końcu coś się uda załatwić! ^.^

Jest dobrze :D

Ale za to 2 tyg bez minimalnego kontaktu z przyjacielem.. to jest złe x.x wyjechał za granice, zero internetu ani niczego.. Masakra.. Nie ma to jak przestawić się z pisania prawie 24h na dobę na praktycznie zerowe pisanie.. super..

Ale to na razie jedyna rzecz jaka mnie martwi ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz