Wiec chciałabym wam polecić parę filmow które do tej pory oglądałam i najbardziej zapadły mi w pamięć ^^
1. Szkoła uczuć - Niech Ci wrażliwi przygotują sobie husteczki bo można sobie popłakac ...
2. Dzis 13 jutro 30 - Ogólnie mi sie podobał ze względu na... inność - chyba tak to nazwe :P
3. Ostatnia piosenka - Jejku... Gwarantuje ze ten, kto będzie z uwaga oglądał ten film, będzie płakł przez ostatnie 20 min jak nie wiecej ...
4. Oszukać przeznaczenie - Fajny, trzymający w napięciu.. ogolnie niezły ^^
5. Twarda sztuka - Trzeba samemu zobaczyć żeby ocenić
6. Droga bez powrotu - Hmm... dużo krwi, zabijanie, haos.. jak na horror to średnio mnie wystraszył ale momentami tak trzyma w napięciu że ledwo sie wytrzymuje :P
7. Once - O mój Boże.. poeazja a nie film.. tego co sie czuje w trakcie oglądania i po obejrzeniu nie da sie opisać słowami.. gorąco polecam ten film!
8. Remember Me - ten film jest jednym z lepszych które obejrzałam, jednak nie jest aż tak genialny :) jest po prostu fajny ^^
9. Karate Kid - bardzo fajny. Oglądałam juz coanjmniej 20 razy i obejrzę jeszcze nie raz ^^
10. Step Up - Taniec zmysłów - Film, który mogę oglądać po kilkanaście razy i dalej mi się nie znudzi. Ogółem lubię filmy o tańcu, może dlatego że sama tańczę, ale on jest super.. Gorąco polecam ;)
11. Lol - Jejku.. film opowiadający o prawdziwej przyjaźni miedzy chłopakiem a dziewczyną, która mimo sporów i nieporozumień przeszła w coś więcej. Świetna oprawa muzyczna i genialna historia. Polecam gorąco każdej osobie : )
12. Siedem dusz - film opowiadający historię pewnego męzczyzny który spowodował wypadek w którym zginęło 7 osób w tym jego żona. teraz robi wszytko by to naparwiać. z początku śrenio sie ogarnia o co chodzi ale pod koniec nie można powstrzymać łez.
Może nie było tego w nagłówku ale teraz podam seriale :P
1. Tajemnica Amy - Pierwsze odcinki nudne, dalej akcja się rozkręca, potem zaś zwalnia, zaś się rozkręca.. ale ogólnie fajnie się ogląda ^^
2. Glee - Nie widziałam wielu ale z tego co zdążyłam to nieźle się dzieje juz od drugiego odcinka :D
3. Pamiętniki wampirów - zaliczylam to do seriali bo leci w odcinkach :P Oglądalam to z wielkim zainteresowaniem ale ostatnio przestałam. Brak czasu i wgl.. ale zdaje mi się ze do tego wróce :D
1. Szkoła uczuć - Niech Ci wrażliwi przygotują sobie husteczki bo można sobie popłakac ...
2. Dzis 13 jutro 30 - Ogólnie mi sie podobał ze względu na... inność - chyba tak to nazwe :P
3. Ostatnia piosenka - Jejku... Gwarantuje ze ten, kto będzie z uwaga oglądał ten film, będzie płakł przez ostatnie 20 min jak nie wiecej ...
4. Oszukać przeznaczenie - Fajny, trzymający w napięciu.. ogolnie niezły ^^
5. Twarda sztuka - Trzeba samemu zobaczyć żeby ocenić
6. Droga bez powrotu - Hmm... dużo krwi, zabijanie, haos.. jak na horror to średnio mnie wystraszył ale momentami tak trzyma w napięciu że ledwo sie wytrzymuje :P
7. Once - O mój Boże.. poeazja a nie film.. tego co sie czuje w trakcie oglądania i po obejrzeniu nie da sie opisać słowami.. gorąco polecam ten film!
8. Remember Me - ten film jest jednym z lepszych które obejrzałam, jednak nie jest aż tak genialny :) jest po prostu fajny ^^
9. Karate Kid - bardzo fajny. Oglądałam juz coanjmniej 20 razy i obejrzę jeszcze nie raz ^^
10. Step Up - Taniec zmysłów - Film, który mogę oglądać po kilkanaście razy i dalej mi się nie znudzi. Ogółem lubię filmy o tańcu, może dlatego że sama tańczę, ale on jest super.. Gorąco polecam ;)
11. Lol - Jejku.. film opowiadający o prawdziwej przyjaźni miedzy chłopakiem a dziewczyną, która mimo sporów i nieporozumień przeszła w coś więcej. Świetna oprawa muzyczna i genialna historia. Polecam gorąco każdej osobie : )
12. Siedem dusz - film opowiadający historię pewnego męzczyzny który spowodował wypadek w którym zginęło 7 osób w tym jego żona. teraz robi wszytko by to naparwiać. z początku śrenio sie ogarnia o co chodzi ale pod koniec nie można powstrzymać łez.
Może nie było tego w nagłówku ale teraz podam seriale :P
1. Tajemnica Amy - Pierwsze odcinki nudne, dalej akcja się rozkręca, potem zaś zwalnia, zaś się rozkręca.. ale ogólnie fajnie się ogląda ^^
2. Glee - Nie widziałam wielu ale z tego co zdążyłam to nieźle się dzieje juz od drugiego odcinka :D
3. Pamiętniki wampirów - zaliczylam to do seriali bo leci w odcinkach :P Oglądalam to z wielkim zainteresowaniem ale ostatnio przestałam. Brak czasu i wgl.. ale zdaje mi się ze do tego wróce :D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz