wtorek, 1 maja 2012

Opalanie + fragment opowiadania :)

Dzisiaj byłam z Kinia się opalać XD Poszłysmy na pole, rozłozyłysmy sie i lezymy. co z tego że pogryzly nas mrowki, osy latały ciągle i zebrałysmy sie po 40 minutach bo juz miałysmy tego dosc :P Opalanie zaliczone XD

Kurcze szkoda ze wczoraj nie miałam żadnego komantarza... no ale cóż. Moze potem bedzie lepiej... w każdym razie to jest kawałek opowiadania które powstalo podczas słuchania TEGO Mam nadzieję ze się Wam spodoba. Chociaz zalezy kto co lubi. to jest fragment opowiadania w którym dziewczyna opisuje swój pogrzeb... wiem dziwne, ale tak o sie nausneło. I proszę ko komentarze, bo nie wiem czy to co pisze w ogóle sie podoba.

Moja młodsza siostra patrzyła na mnie, a w jej ślicznych niebieskich oczach pojawiły się łezki. Blond loczki spięte miała w kucyk. Chwyciła za rękę mojego brata i spytała „Kiedy ona się w końcu obudzi?” No to on jej odparł: „Ona już nie wstanie. Jest tam wysoko w niebie, razem z babcią i aniołkami”. Sam zaczął płakać. Mojej siostrze łzy spływały po policzku. Miała tylko 6 lat. „Ale ja chce żeby się obudziła, chce żeby znowu się ze mną pobawiła, żeby wzięła mnie na spacerek! Powidz jej żeby wróciła! Proszę Cie!” Pod koniec zaczęła już krzyczeć. Podbiegła do mnie i chciała wejść do trumny. Ale brat ją złapał. Płakała. „Mała nie płacz. Kiedyś się z nią zobaczysz. Odwiedzi Cię. Obiecuje. Ale teraz musi być w niebie, z aniołkami.” Powiedział brat. „Ale ja chce ją tutaj…”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz