środa, 10 października 2012

coś krótkiego..

Tak przy okazji te krótkie teksty możecie znaleźć na stronie na facebooku. No a teraz na temat. Oto teksty:

Na ustach uśmiech a w sercu ból. Wszyscy patrzą na roześmianą dziewczynę, pełną entuzjazmu, chęci do życia, a nie wiedzą, co dzieje się w jej wnętrzu. Żal, smutek, rozczarowanie.. wiele emocji. Nikt nie pomyśli, że jej życia powoli się wali. Coś się kończy, coś się psuje..  Albo nikt się nie interesuje, albo jest tak wyśmienitą aktorką..

A miało być tak pięknie. Nasza przyjaźń miała przetrwać wszystko. I co? Nic. Rozpada się. A my nie mamy siły tego ratować. Tracimy wiarę w to że się uda, że to ma sens. Cały czas wierzyłam że chłopak i dziewczyna mogą się przyjaźnić.. jednak chyba się myliłam. Tylko czemu? Co było nie tak?  Czemu z tego co było, z bezgranicznego zaufania i świetnych relacji nagle nie ma nic? Nie wiem. Ale boli. Pewnie nie tylko mnie..

Byli szczęśliwi. Chodzili wieczorami na spacery, tańczyli w deszczu, po raz pierwszy pocałowali się nad wodą przy zachodzie słońca, spędzali ze sobą każdą wolną chwile i kochali się ponad życie. Wszystko jak z bajki. Jednak jedna chwila wszystko zepsuł. Jeden wyrok. Rak. Zostały jej max 3 miesiące. Nie powiedziała mu. Nie chciała go martwić. Pewnego dnia po prostu nie odebrała telefonu, nie odpisała na sms. Martwił się. Poszedł do niej. Dowiedział się prawdy. Nie chciał uwierzyć. Zostawiła list w którym napisała „Kochanie, wiem że teraz będziesz na mnie zły. Masz prawo. Po prostu nie mogłam Ci powiedzieć. Chciałam, żebyśmy te ostatnie chwile spędzali jak gdyby nigdy nic. I tak było jak w bajce. Chwile z Tobą.. to były najlepsze momenty mojego życia. Czułam się jak księżniczka. A teraz.. teraz już mnie nie ma. Ale taki książę jak Ty znajdzie drugą połowę już za niedługo. Kocham Cie. Będę zawsze przy Tobie, pamiętaj.”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz