wtorek, 9 października 2012

Wróciłam.

Wróciłam z nową energią, nowymi pomysłami (niestety nie na opowiadania) no i ogólnie..  nowa ja :P Mam nadzieję że już nie będę musiała robic przerwy ^^

Mam nowe pomysły. Oto one:
- Postanowiłam nagrać cover jakiejś piosenki. Najprawdopodobniej na pierwszy ogień pójdzie "Mały książę i Róża"bądz "Almost Lover". Podobają mi się te piosenki i bardzo dobrze mi się je śpiewa ^^ No ale, zobaczymy jeszcze.
- Chce zmeinić coś w wyglądzie. To co jest, jest już stare i.. dziwne.. moze kolorystyka, moze tlo.. nie wiem.
- Chce dodać nowa zakładkę o moich przemyśleniach na dany temat. Możecie mi podpowiadać bo sama nie wiem czy długo to pociagne ^^
- Zaktualizuje stare karty. 

No i to chyba tyle.. macie jakieś pomysły na zmiany? Piszcie śmiało :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz