środa, 2 stycznia 2013

Hej Hej Hej! Po tak długiej przerwie..

Aj.. na prawdę przepraszam za tak długa przerwę.. Ale po prostu nawał pracy itd.. nie wyrobiłam. a potem przerwa, chciałam odpocząć. Jednak teraz jestem i już tak prędko was nie opuszczę :D

A nadrabiając to co było..

1) Sesja zdjęciowa ! :D
Tak tak tak, Monika bawi się w fotomodelke XD wychodzi jak wychodzi ale zabawa jest :D Byłam z Kingą (Kishielow Photography). to było. 27.12.12 ^^ Sesja miała być magiczna i wgl wiec stąd mój strój :D ale było na prawdę fajnie :) A oto parę zdjęć









No :D a teraz kolejna rzecz.

2) SYLWEK!

To była najlepsza rzecz :D W sumie lepiej chyba nie mogło być ^^ Jakbym miała wszystko to zajełoby mi to conajmniej godzine XD jak bede miała zdjecia to wstawie, z nich idzie duzo wywnioskowac XD Ale było ZAJEBIŚCIE jednym slowem :D Zabawa udana, wielkie odpały, chociaz chwila lekkiej zamuly tez była. Ale to sie wytnie :D

A i jeszcze jedna propozycja dla Was:


Ja tak robię, nie wiem jak Wy :D Ale zachęcam ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz