piątek, 24 sierpnia 2012

coś o Koreańskim + wyjazd do miasta XD

Jejku.. co to wczoraj był za dzień XD pomijając granie w siatkówkę przez łot niedopąpowaną piłką do nogi czy granie w piłkę w pisaku jak te dzieci to.. kupiłam sobie kasiążkę do nauki Koreańskiego! <3 Wygląda to tak:




jest to ksiazka i 2 płytu CD z nagraniami :D w ksiązce najpierw jest gramatyka z ćwiczeniami a potem lekcje i ciekawoski o Korei ^^ Kosztowało mnie to 34,90 zł w Empiku :) Super :D Mam w planach opanować to (nie wiem ile mi zejdzie ale to opanuje) a potem zabrać się za Japoński ^^ Będzie ciekawie :D

A co do wyjazdu na miasto.. było fajnie :D 30 min czekania na przytanku bo nie miałysmy nic lepszego do roboty, Gabi malowała paznokcie czekając na autobus, tradycyjnie poszłyśmy na ciabate.. fajnie było ^^ Mam jedna fotke:

Oto i malowanie paznookci na przystanku XD


No i to chyba tyle na dzisiaj.. Dalej pisze "Skrzydła Anioła" (narazie ma to 4 strony) no i.. tyle..

Do potem ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz