sobota, 18 sierpnia 2012

ok wróciłam ^^

Więc wróciłam :D I chciałam Wam opowiedzieć nad czym teraz przede wszytkim pracuje. Nie jest tylko to, ale głównie skupiam się na tym :)
Moje nowe "dzieło" będzie nosiło nazwę "Skrzydła Anioła". Będzie to o chłopaku, który od śmierci rodziców rzadko rozmawia z kimkolwiek innym prócz swojego Anioła. Więcej nie moge narazie powiedzieć :) Dam Wam kawałek wstępu.. może nie zapowiada się jakoś super, ale miejmy nadzieje że będzie dobrze :) Wiadomo, będzie jeszcze tysiąc zmin fabuły, nowych pomysłów na los bohatera, poprawek.. ale mam nadzieje że efekt koncowy będzie fajny :)

A Tu kawałek wstępu:


Jak wiadomo, nad każdym z nas czuwa Anioł Stróż. Jeden i niepowtarzalny. Jest z nami zawsze. Broni nas, chroni od zła. Ale czy kiedykolwiek zastanawialiście się, gdy ominęło was jakieś niebezpieczeństwo, czy to jego zasługa? Powiedzmy, ze w ostatniej chwili zauważyliście nadjeżdżający samochód i cofnęliście się. Anioł zadziałał. Może nie usłyszeliście jego głosu, który mówi „Ej Ty! Patrz na lewo!”. Ale to on zwrócił naszą uwagę. Tego nie da się logicznie wytłumaczyć . W to trzeba uwierzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz