czwartek, 9 sierpnia 2012

Teksty + recenzja :)

Wstawie wam 3 teksty razem z obrazkami do których powstały.. Wczoraj wieczorem jakoś tak .. : )



Jedno niewinne spotkanie wywołało takie zamieszanie.. zaczęło się od zwykłej rozmowy. Potem była przyjaźń i obiecali sobie że na tym skończą. Jedak się nie udało. Zakochał się. Ona o tym wiedziała. Jej uczucia były mieszane lecz bała się zaryzykować. Raniła go na każdym kroku. Jednak on nie odpuszczał. W końcu dotarła do niej myśl, że chce z nim być, bo to on jest jej szczęściem. Powiedziała mu to. A teraz? Teraz są razem. Nie martwią się o nic. Żyją dla siebie i są szczęśliwi.


Dałam mu szanse. Właśnie tam. Nad morzem. Na wakacjach. Po tym, jak 5 miesięcy go raniłam, odrzucałam jego starania, w końcu uświadomiłam sobie, ze moje szczęście przez cały czas było tak blisko. Gdy mu powiedziałam, ze też go kocham, miał łzy szczęścia w oczach. Objął moją twarz. Wiedziałam co zrobi. Nie opierałam się. Też tego chciałam. Po chwili patrzenia w oczy pocałował mnie. A ja byłam najszczęśliwszą osobą na świecie.



Jaka ja jestem głupia.. Szukam miłości Bóg wie gdzie a osoba która mnie kocha, która może dać mi szczęście jest tuż obok. Moje szczęście jest tuż obok. Dlaczego tak go raniłam? Dlaczego go odrzucałam? To boli. Boli jego i boli mnie.

No może i Wam sie spodobają.. mam nadzieje.

A teraz Recenzja. Dzisiaj: Celia - maseczka do włosów intenstwnie regenerująca - Kreatyna + Bambus + Prowitamina B5 (to ta pierwsza ^^)

Powiem tak. Nie spodziewałam się po niej wielkich cudów. Nie dość że raz nałożona to jeszcze.. jakoś nie byłam przekonana. Ale spróbowałam i .. nie żałuje ^^ włosy po niej miałam świerze i ładnie błyszczące się, fajne w dotyku i wgl.. podobały mi sie ^^ I jedna rzecz za którą daje ogromy plus to moja grzywka. Zazwyczaj nawet jesli umyje ją wieczorem to musze na nastepny dzien rano myc bo jest tłusta. Za to po urzyciu tej maski wieczorem, rano miałam ładną grzywkę i (uwaga..) aż do wieczora nie musialam jej myc. Umyłam dopiero dzisiaj rano, przechodziłam cały dzien i nie przetłuściła sie.. to jest cos ^^ Wiec polecam tą maskę z całego serca :)

2 komentarze:

  1. ciekawie, chętnie zobaczylabym składy, przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety opakowanie wyrzuciłam.. ale jak chcesz to mogę Ci podać przy następnej okazji bo kupię na pewno :)

      Usuń