sobota, 11 sierpnia 2012

Wyjazd do Rzeszowa ^^ + Włoski ^^

Dzisiaj byłam z rodzinką (mama, siostra, ja, kuzyni 14 i 6 lat, ciocia, wujek) w Rzeszowie (Dla tych którzy nie wiedzą, jestem w Pustyniu u Babci i do rzeszowa mam ok 1h drogi ^^ ). Poszliśmy do kina. wiecie na co? Na Madagaskar 3 XD Ale było to ułożone pod Tych najmłodszych (kuzyna 6 lat i siosty - 10 lat) wiec nie mielismy zbytnio wyboru.. Ale musze wam powiedzieć ze było super :P  Nie sądziłam ze moge sie tak dobrze bawic na .. bajce :P Byłoby lepiej gdyby nie to ze 3 razy w całej galerii (bo multikino jest w galerii) odcinali prąd -.- i czekalismy po 10 min i puszczali od tego samego momentu wiec 3 razy widzielismy to samo .. No ale ^^

Po seansie poszliśmy coś zjeść. Ja - jak to ja - wybrałam chińczyka :D z resztą kuzyn tak samo. Pierwszy raz widziałam zeby podawali do jedzenia pałeczki z czeo bylam bardzo zadowolona :) Jadłam Makaron z kurczakiem i sosem słodko kwaśnym  ^.^ To było coś :) a potem kupiłam do picia.. herbate mleczną kokosową XD wiem wiem, brzmi strasznie, ale na serio bardzo dobre :D chciałam arbuzową ale niebyło.. Szkoda .. nastepnym razem spróbuje :P

Potem kolejne miłe rzeczy. Mój tata do nas przyjechał :D Wyjechał w zeszłym tyg. z powrotem do Jastrzebia do pracy a dzisiaj przyjechał, jakas godzine temu, a miał wrócic we wtorek wiec nikt sie go nie spodziewał :P ale fajnie..

Dostałam list z Chin. Od dziewczyny z którą pisze juz dosc długo. w ogóle listy pisze z ludzmi z całego świata ale najbardziej lubie pisac z ludzm z Chin, Japonii i Korei ^^ To takie fajnie :D

Ok, już kończąc mam do Was prosbę: Jeśli coś Wam sie na blogu nie podoba, chcielibyście cos zobaczyć, przeczytać o czymś recenzje lub opowiadanie na jakiś temat to prosze NAPISZCIE MI TO W KOMANTARZACH LUB NA MAILU / NA GG . Bedę Wam bardzi wdzieczna bo prowadzę tego bloga w duzej mierze dla WAS i skąd mam wiedzieć co Wam sie podoba a co nie jeśli mi tego nie napiszecie? więc licze na Was..

Na sam koniec. Dzisiaj potraktuje moje włosy płukanką z kawy oraz fusami. Jutro opisze wfekty. a i fusy z kawy są idealne jako peeling ale to jutro ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz