piątek, 13 lipca 2012

Kolejne anime :) i nie tylko ;)

Dzisiaj znalazłam fajne anime. Na razie jest tylko jeden odcinek który można obejrzeć TUTAJ. Ale mnie już to zaciekawiło. To ma w sobie takie coś co wciąga człowieka, chce się obejrzeć więcej :D Tytuł : Campione
Na stronce powyżej możecie sobie też zobaczyć opis do tego :D


Może nie każdemu przypadnie do gustu ale ja to lubię :D

---------------------------------------------------------------------
Chyba się pochorowałam.. Boli mnie gardło i wgl czuje się fatalnie.. wiec dzisiaj muszę przesiedzieć w łóżku pod kołdrą.. i chyba zrobię sobie maraton z anime oraz poprzepisuje listy. Są plusy tego siedzenia (to co wymieniłam wcześniej) ale minus jest taki ze chyba mnie cholera trafi jak bd siedzieć cały dzień domu -.-

Dzisiaj wieczorkiem lub po południu dam wam przynajmniej jeden list który napisałam na pielgrzymce. Wiem , wiem, obiecuje już troche czasu ale jakoś nie potrafię się zebrać  żeby to przepisać.. Ale dzisiaj będzie. Na 100 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz