piątek, 13 lipca 2012

Znowu..

Przepraszam ale nie mogę dzisiaj dodać listów.. mamy gości i nie zdążę ich przepisac.. ale za to mam dla was 2 krotkie teksty o miłości (które powstały po spotkaniu z przyjacielem.. o dziwo) i 1 o przyjaźni ktory powstał podczas słuchania TEJ piosenki. Listy przepisze na jutro (chyba że bedzie mi sie wyjatkowo nudzić podczas wizyty gosci to  jeszcze dzisiaj) A oto teksty.


Przyjaźń – to coś więcej niż tylko przebywanie ze sobą, rozmawianie. To cos więcej niż przebyte razem godziny i przegadane noce. To coś więcej niż wychodzenie razem. To wzajemne zaufanie i pomoc. To takie uczucie, że w każdej sytuacji możesz liczyć na tą osobę. Możesz jej powiedzieć dosłownie wszystko a ona pomoże. I nie będzie się nad tobą użalać tylko przywoła cię do porządku, powie ci co masz robić i nie pozwoli siedzieć bezczynnie, zostawić problemu. To najcenniejsza osoba, a przyjaźń to największy skarb. 

Zbyt niedojrzała na prawdziwe uczucie..? Czasem kiedy jestem z nim wydaje mi się że, ze miedzy nami może być cos więcej. Ale .. nie wiem czy dam rade. Zawsze myślałam że jestem gotowa. A teraz, kiedy zdaje mi się że to właśnie to.. boje się. Mam wrażenie że to mnie przerasta. Może jestem za młoda, może zbyt mało przeszłam. Nie wiem. I nie chcę żeby tak było. Chcę sprostać temu uczuciu. Chcę w końcu uszczęśliwić kogoś i sama być szczęśliwą.

A jeśli to on jest tym jedynym? Jeśli to on jest mi przeznaczony a ja unikam go ze względu na zwykły, ludzki strach? Jeśli ja sobie tylko wmawiam że nic do niego nie mam? Czemu nie mogę jednoznacznie zdecydować? Może nie potrafię. Może nie chcę. Może nie rozumiem. Ale wiem jedno. Jeżeli nie podejmę decyzji, ucierpimy oboje..


Zapraszam na moja stronkę na e-teksty: http://www.e-tekst.pl/devil ^^ Możecie ją polecać jeśli się podoba.. a nie ukrywam ze zależałoby mi na tym :-)

2 komentarze: