poniedziałek, 16 lipca 2012

Kolejne teksty.

Napisałam w nocy kolejne teksty. Tylko tym razem inne. Napisałam 3 ale na razie wstawię jedno.. Zastanawiałam się czy nie napisać całej "Serii" przemyśleń.. zobaczymy. Dzisiaj - Życie. Ale zamin wstawie zapraszam was na stronę Krótko i na temat. (facebook) gdzie możecie znaleźć moje krótkie teksty, na pingera gdzie również są krótkie teksty (to praktycznie to samo no ale :D ) i na stronę Moje życie - Moja bajka na facebooka ^^ No a teraz tekst:


Życie – zmienne. Raz jest dobrze, raz źle. Ale trzeba sobie radzić. W końcu jest tylko jedno i trzeba je wykorzystać, cieszyć się nim. Tak, wiem, to nie jest takie łatwe, ale nie można się załamywać, ciągle chodzić zdołowany. Jest dobrze, to znaczy ze prawdopodobnie za niedługo stanie się coś niedobrego, jest źle, to znaczy że za niedługo się poprawi i będzie dobrze. Koło się zamyka. Trudno. Niektórych rzeczy nie przeskoczysz. Co nie zmienia faktu że należy to jedno życie wykorzystać w pełni. Nie bać się, ryzykować. Tylko wtedy życie będzie ciekawe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz