niedziela, 15 lipca 2012

List 4 i 5 :D

Obecane listy do mamy. tym razem 4 i 5 :) chyba trzebaby było pomyślec w końcu o 2.. heh :D

List 4:


Mamo

            Wiesz co? Jednak czuwasz nam nade mną z góry. Pomogłaś J
Pogodziłam się z Kamilem. Zaraz po tym jak skończyłam pisać, wiedziałam co robić. Powiedziałaś mi. A że Ty nigdy się nie mylisz (no prawie nigdy ^^ ) postanowiłam Cię posłuchać. Poszłam do niego. Drzwi otworzyła jego mama. Spytałam czy by go nie zawołała. Przyszedł i popatrzył na mnie krzywo. Spytał czego chcę. Powiedziałam mu tak jak kazałaś „Pamiętaj, kocham tylko Ciebie idioto” i go pocałowałam. Po czym odwróciłam się i poszłam. A kilka godzin później zadzwonił. Porozmawialiśmy i już jest ok. Dziękuje.
            Ja już dobrze wiem że maczałaś w tym palce. Nawet nie wiesz jak bardzo jestem Ci wdzięczna .. Kocham Cię wiesz? I tęsknie. Bardzo.
Zawsze kochająca
Córeczka ;*


List 5:


Mamusiu..

Wiesz.. Znowu potrzebuje Twojej pomocy. I to bardzo pilnej. Widzisz, bez Ciebie wszystko się sypie.. Ale nie, tu nie chodzi o Kamila.
Bo.. w domu jest źle. Nawet bardzo. Po tym jak odeszłaś, tata zaczął pić. Dużo. I często. Czasem przy nas. Boje się że on się zapije i.. też odejdzie.. Albo że jak będzie szedł pijany to się gdzieś potknie, uderzy czy cos.. Mamo działaj proszę! Oświeć go, użyj jakiś czarów czy anielskich sztuczek, obojętnie co ale ratuj go!
I wiesz.. jest jeszcze jedna sprawa. Bo.. czasem jak się napije albo nawet na trzeźwo to.. on nas bije. Ja dostałam od niego w twarz a młoda ze ścierki.. Nie boje się tu o siebie, bo ja dam rade, ale ona? Martwię się o nią.. ona ma 4 latka.. Co ja mam robić? Nigdzie tego nie zgłoszę, bo nas zabiorą.. a ja nie chce stracić taty.. kocham go mimo wszystko. Pomocy..
Ja nie żartuje. Liczę na to, ze wykorzystasz jakąś sztuczkę czy coś i pomożesz. Bez Ciebie nie damy sobie rady.. Mamusiu..
Zawsze kochająca
Córeczka ;*


2 komentarze:

  1. Te Listy to tak na serio ? Czy je wymyślasz ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, moja mama żyje i ma się bardzo dobrze :D To tylko tak wymyślone ^^

    OdpowiedzUsuń