sobota, 16 czerwca 2012

heej ;)

Przepraszam że nie pisałam dawno ale nie miałam jak.. nie było czasu.. Ale teraz mam zamiar nadrobic :) szykuje własnie recenzje, opowiadanie sie rozwija ;) a dzisiaj zdjecia z występu na Dni Jastrzębia ;) wiem wiem, stroje, fryzury i wgl strasznie nietypowe no ale, taki nasz urok ;)





Wiem, nie są one zbyt wyraźne no ale, trudno. Ja nic wiecej nie zdziałam :P I tutaj jest tylko nasz grupa - Juniorki. A występowało oczywiście o wiele wiecej ;)

A tak wgl. to niedawno wrocilam z wystepu ^^ Tańczyłyśmy na dni Karwiny :P Tak dziwnie troche, dzisiaj gramy z Czechami, od tego zależy czy wyjdziemy z grupy a my jedziemy urozmaicić im impreze :P Ale grupa matek sie zgadała (chyba) i wszystkie ubrały się na biało-czerwono, założyły szaliki, kapelusze itp i tak paradowały po mieście :P Bardzo fajna sytuacja ;)

PIosenka na dziś: Chritina Perri - A Thousand Years

Cytaty dnia (pochodzą właśnie z tej piosenki):

"Czas stoi w miejscu
Piękna we wszystkim czym ona jest
Będę odważna
Nie pozwolę niczemu odebrać
Tego co stoi przede mną
Każdy oddech
Każda godzina zbliżała nas do tego"

"Jak być odważnym?
Jak mogę kochać, jeśli boję się
upadku"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz