czwartek, 28 czerwca 2012

Jest lepiej

Już jest lepiej. mniej wiecej. ale do dobrego humoru jeszcze mi daleko.

Wczoraj sie dowiedzialam że mam zagrac role Szatana w przedstawieniu a na nauke tekstu mam czas do niedzieli bo potem pielgrzymka a dzien po pielgrzymce juz wystawiamy -.- nie no super, co z tego ze szatan ma najwiecej tekstu.. nic takiego..

Jutro musze byc w szkole o 7 -.- proba generalna a potem zakonczenie roku klas 3 (na 8:00) i klas 1 i 2 (na 10:00) i trzeba spiewac z chórem.. Zabije sie.. chyba nie ide. Ale zobacze.. w sumie w chórze jest tyle osób ze jedna w te czy wewte nic mniej nic nie zrobi. zobaczymy ; )

Tu daje kolejne 3 teksty które powstaly podczas napadu "weny"


Jeden dzień. Jedna chwila. Wystarczyło. Pokochałam Cię wiesz? Ale zdaje sobie sprawę z tego, ze Ty mnie nie. Jak zwykle. Wolisz moje koleżanki. Ładniejsze, mądrzejsze, fajniejsze. Już przywykłam. Doradzam wszystkim a sama nie potrafię rozwiązać swoich problemów. Tych samych. Brak nadziei. To mnie dobija. Umieram. Umieram od środka.


Pamiętasz dzień w którym powiedziałeś do mnie pierwszy raz ze kochasz? Do teraz jestem szczęśliwa. Czuje się jak w bajce. Od tego czasu zaczęłam nowy rozdział w mim życiu. Jest wesoło. I jesteś Ty. Nabrałam nowej nadziei. Patrzymy razem w gwiazdy, śmiejemy się, całujemy. Jest dobrze. I oby tak zostało.


Niby jedno miejsce a tyle wspomnień. Ale w nich Ty. Ty jedyny. Ale teraz jesteś daleko. Zapomniałeś. Trudno. Bywa. Trzeba się ogarnąć i żyć dalej. Nie można wiecznie być smutnym. Chociaż jest ciężko. Zostawiłeś po sobie pustkę w sercu, zimną rękę którą trzymałeś, usta pragnące Twojego pocałunku. Ale życzę Ci szczęścia. Może nie ze mną. Ale chcę by przynajmniej Tobie się ułożyło. Zapomnij o mnie.


Zapraszam na mój profil:  e-tekst.pl/devil

2 komentarze:

  1. ten trzeci tekst... Czuję jakby był do mnie... Nie znasz mnie, a ja znam Cię...

    OdpowiedzUsuń