wtorek, 19 czerwca 2012

Koniec roku + teksty miesiaca :P

Koniec roku szkolnego się zbliża :D u nas w szkole do tego piątku muszą być wystawione oceny długopisem.. jutro jeszcze zaliczam biologie na 6 i powiedzmy ze koniec ;) bo jeszcze w czwartek pani z chemii powiedziała ze mnie dopyta na 5 ale to juz mniejsza :D wiec średnia w najgorszym wypadku = 5.06 średnia w najlepszym wypadku = ok 5.2 :)wiadomo moze sie zdarzyć cos pomiędzy ale to wyjdze w praniu ;)
Dzisiaj byłyśmy u Ali na spotkaniu :P oj sie podziało XD Graliśmy w Tabu :P no i jak zwykle przy tej zabawie było sporo śmiechu :D oto kilka fajnych dialogów :)

- ej to jest ten no z takim czymś na placech takie zwierze i ma to dwa takie!
- Wielogarb! pfu! Wielbłąd !

- to takie coś, sie robiu "yyy" a potem "yyaa!"
- yy?
- No poród no..

- O i była taka piosenka "nanaaa, nanaa" (dokładnie tak powiedziane, nawet nie zaspiewane XD)
- ?
- Mozart -.-

- Adrian! (było po nazwisku ale nie powiem, kto zna ten sie domysli)
- co? skad on tam?
- Ale hasło!
- ?
- Nie wiecie...? Zły pies -.-

No i to z dzisiajszych tyle :D Jeszcze mam dwa z wczoraj :) Jest to dialog pomiędzy mną (M) a Remikiem (R) ^^

R - ej co ma być w 3?
M - epolig
R - co? jakie libido?
M - że co? (i oboje w śmiech XD, odwracamy sie po chwili do Sabiny)
R - Ej Sabina, co to jest libido?
S - a to nie było cos z ochroną?
M - tak tak! to bylo w tych.. Danonkach! albo niee.. Actimel! ...
<zaś śmiech>

Normalnie na polskim pokładaliśmy się na ławkach :P

I msm ostatnią sytuacje z piątku. Siedzimy sobie na kartkówce z biologii i akurat mamy układ rozrodczy. (P - Pani, K - Kate, R - Remik, M - Ja)

P - I zadanie kolejne. opisz budowę plemnika
K - co? Remika? pokiego?
<śmiech na całą sale>

P - No to gr. B pisze ostanie.  wypisz zewnętrzne narzady płciowe męskie.
R - ej, co ja tam mam napisac?
M - no to co masz na zewnątrz, no zastanów sie
R - No ale pomóż mi
M - a co ja mam wiedzieć więcej co Ty tam masz?
<i w śmiech>

jejku w piątek tak nam odwalało, bo to juz ostatnia lekcja i wgl :P
Ogólnie te dni od piątku zaliczam do bardzo udanych ^^

Lubie To: TUTAJ  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz