sobota, 30 czerwca 2012

Troszku z innej bajki ;)

Dzisiaj troszku inaczej niż zwykle bo zamiast opowiadac duzo czy opowiadania dac to pare słów a moich 2 ulubionych Anime :D

Ale najpierwo co do agapy. Było super ;) oprócz tego że przez KOGOŚ (nie wypowiem z imienia Błażej i Koralina XD ) jestem lekko poszkodowana (przygniecione pace u stup i połamane paznikcie). Graliśmy w psychiatryka, tabu i tunel, tanczylismy belgijke, były podziekowania.. fajnie fajnie :D

A wczesniej mały wypadek z pastelami ale to juz innym razem .. to było jeszcze lepsze :P

Ok a teraz wlaściwy temat. Anime

Wiec ja mam 2 ulubione. Pierwsza: "Another"



wciagnęlo mnie to na maxa.. TUTAJ znajdziecie opis i odcinki.To jest fajne, akcja sie rozwuja w miare odcinków nie jest wszystko powiedziane na początku. Myśle że tak to jest po to żeby ludzie dalej oglądali. No bo jak konczy sie odcinek w najmniej odpowiednim momencie gdy cos sie dzieje to nie sposób oderwać sie i nie ogladac dalej no nie :D Mnie zaciekawiło najbardziej od 3 odcinka ; )

2 to "Death Note"


Bohater









TUTAJ macie opis i odcinki. Jest to bardzo fajne, mnie to wciągnęło to od poczatku (w przeciwienstwoe do Anothera - 3 odcienk). Mnie sie podoba moze dlatego ze lubie horrory a to własnie podchodzi pod horror :) w sumie duchy nie duchy i notatnik w którym jak sie napisze imie to człoweik umiera.. masakra ale genialne :D

Pare słów co do anime.

Mnie strasznie wkurza jak ktos mówi ze ogladam bajki i to jest dziwne.. Tak jak mój tata wszedł do pokoju i mówi "Co Ty bajki oglądasz? Boże stara taka a dalej chce bajki ogladac.." A Anime to nie bajka. To moze tak wygladac dlateg ze to jest animowane ale.. odbiega to od bajki i to sporo. To jest po prstu sztuka i tyle. I trzeba dać jej szanse. Nie mozna skreslic jej po pierwszym odcinku. Ja się tez do tego musiałam przekonac i dalej sie przekonuje. Więc na prawde warto spróbowac ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz