środa, 20 czerwca 2012

Zaciesz :)

Jeej ale mam zaciesz :) zdałam biologie na 6 :) jeej :D ogólnie super dzien :D Tekst dnia? Chyba wygra Karolina:

- Remik ty wyglądasz jak zapylacz, jak taka pszczoła z igłą w dupie!

i jeszcze jeden. tym razem Remik :) Słuchalismy nagranie gdzie jedna dziewczyna śpiewa Someone like you :D a on wyjeżdża z tekstem

- Je.. i nagle wyjdzie ksieżyc bo ona tak wyje" XD

heh nie mam pojecia skąd sie jej to wzięło ale ten tekst mnie powalil :P z resztą nie tylko mnie :D ogólnie nasze dzisiajsze dźganie, fochanie, słuchanie muzyki i wgl. No zajebiście :D Aż sie nie moge doczekać jutra :P

Mam dla Was fragmencik opowiadania :D jak myslicie jak sie zapowiada?


Znowu poczułem coś dziwnego. Tym razem postanowiłem tego nie lekceważyć. Tylko nie wiedziałem zbytnio co z tym fantem zrobić. Ale to uczucie że ktoś jest obok mnie nie dawało mi spokoju. Coś było nie tak. Wstałem od komputera i podszedłem do okna. Nie wiem dlaczego. Tam mnie nogi poniosły. Ale wyjrzałem przez nie i nic. Odwróciłem się i myślałem że zejdę na zawał. Po drugiej stronie pokoju stała ONA.


FANPAGE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz