piątek, 8 czerwca 2012

Wycieczka rowerowa :D

Byłam na wycieczce rowerowej :D Było zajebiście :D dojechaliśmy do Karwiny ;D szczerze to troche sie zmeczylam ale ogólnie nie było źle. Górki mnie tek meczyły.. ale ogólnie było faaajnie ;) Ala jak zwykle miała żeliki, poszliśmy do cukierni na lody.. no fajnie fajnie ;D

Dzisiaj oaza :) Podobno mają być podchody.. sie będzie dzialo :D Z tego co słyszałam w zeszłym roku to sie nieźle działo :) Ale ludze będą oglądac mecz wiec nie zrobimy z siebie pośmiewiska :P Nie aż tak wielkiego.. XD Będzie dobrze ;)

Dzisiaj nie mam opowiadania ale za to mam wydaje mi sie że niezłą wiadomość :D Zacznę oprócz pisania nagrywać różne filmiki ;) mam nadzieje że to wypali. Moim zdaniem jest to lepsze niż dodawanie zdjęć ale to nie znaczy że ich nie będzie ;)

Ok wiec na zakończenie:

Piosenka Dnia
Boyfriend - Blue Tomorrow

Cytat dnia:

"Lepiej żalować że się coś zrobiło, niż żałować że się nawet nie spróbowało"

A i jeszcze mały apel: Hej Ludzie! moim pierwszym celem jest mieć 30 klikniec "Libię to" i 1000 wejść na bloga ! Niewiele brakuje a jest to możliwe tylko dzięki wam :) więc jeśli ten blog blog/strona na fb (TU) wam sie podoba to prosze rozsyłajcie ją dalej ok? Z góry bardzo dziekuje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz