poniedziałek, 4 czerwca 2012

Jejku, jejku, jejku, jejku..

Kurcze, wczoraj sie podziało.. Nie dosc że były dni Jastrzębia i tańczyłam tam z grupą to jeszcze przyjechał moj kolega z rekolekcji..! przebrałam się juz w szatni po występie, patrze na telefon a tutaj 5 nieodebranych połączeń XD no to oddzwaniam i kolega mi mowi ze jest na stadionie.. a ja myślałam ze padne.. 40 km jechac żeby sie spotkac ze mna i z koleżanka.. kurcze ale było genialnie! zaś słuchać tych piosenek, pogadać i wgl.. no super wręcz! Ale miałam ganialny humor :d i trzymał się az do dzisiaj do fizyki -.- jak sie dowiedziałam za co straciłam punkty na kartkowce... ehh.. życie -.-

więc tak, fragment opowiadania (badz cale) będzie jutro, postram się także skąbinowac zjęcia z występu a teraz filmik w roli głownej z moim kolegą :D Rudy w rytmach Disco Polo XD Jest to wprawdze nagrywane 2 lata temu ale jest niezłe :D

więc jeśli chcecie zobaczyć to wbijcie TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz