środa, 13 czerwca 2012

Notka ze szkoły :P

Własnie siedzie sobie na informatyce :D Nie mam co robić.. Wszyscy poprawiają oceny albo cos zaliczają a ja mam już wszystko.. więc napisze to co miałam napisać później, a ja wróce do domu to dodam reszte ^^

Więc, dzisiaj zaś zarwana noc.. spanie ok. 4 godzin.. o 7:00 na poprawach z fizyki byłam juz.. potem jeszcze z polskiego Pani pewnie będzie mnie pytać, potem na zajęcia dodatkowe z biologii i zaś pytanie.. jak to dobrze  że 25 czerwca będą już oceny wystawione ostatecznie, nie pociągnłabym tak długo.. no ale ;)

W sobote mamy występ w Karwinie. W sensie że nasz zespół taneczny ^^ Dzisiaj jak będę w domu dodam zdjęcia z poprzedniego występu (na Dni Jastrzębia).

Wczorajsza nauka z Kate.. Genialnie :D Tak to ja sie moge uczyc :P Chyba nigdy w taki sposób nie uczyłam sie fizyki ^^ Na mikołajku zawieszonym na sznurku uczyć się ruchu drgającego.. :P Genialnie :D

Dzisiaj będą także zdjecia z wyjścia na basen z okazji dnia dziecka :) Świetne są ^.^

No ok teraz kończe a w domu uzupełnię reszte ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz