poniedziałek, 14 maja 2012

Brak weny i zły dzień :(

Dzisiaj mam strasznego doła.. nie wiem do konca czemu... pewnie przez szkołę i wgl... mam w sumie same 5 pare 4 tez mam i chce je na 5 poprawić, chodze na poprawy, douczanie itp a tu nauczycielka nagle mi zarzuca ze ja sie nie staram O.O no myslalam ze padne jak to usłyszałam ;/ eh.. ogólnie zrypany dzien.. teraz musze sie zacząć uczyc bo sie nie wyrobie do północy.. Polski, Angielski, Historia, Matma i trzeba zacząć chociaz Geografie... super ;/ Wiec idę robić kawe i zaczynam. Niby pije ją tylko okazjonalnie, ale jeśli teraz jej nie wypije to zasne...

Wiem dziesiaj jest strasznie nudny wpis, nie będę zła jak nie przeczytacie. Brak weny, brak humoru. Mam nadzieję że jutro będzie lepiej...

Maly edit: Lekko humor się poprawił. Poza tym odzyskałam dostęp do mojego starego bloga. Oto on: http://myszka755.blogspot.com/ za niedługo wprowadze na nim zmiany, bo nie pisalam tam.. hmm dość długo :P Zapraszam do oglądania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz