wtorek, 29 maja 2012

Jeeeb..

Po dzisiajszym dniu padam.. jestem zmaczona ale było ZAJEBIŚCIE! Najpierw w ramach dnia sportu poszliśmy z całą szkołą na basen odkryty :D Boże co sie działo... lali woda na wszytkie strony, wrzucali do niej, zawody na boiskach były.. no super ^^ I nasz sesja :P Bardziej zwariowanych modeli i modelek chyba sie nie znjdzie XD

Potem bylam na kołku jeponistycznym :) Jejku.. ten co to prowadzi ma talet do rysowania.. no geniusz.. Uczył nas rysować mange XD O jejku.. Heh chcialbym sie tego nauczyć i może akurat KIEDYŚ KIEDYŚ mi się to uda XD. chociaż sama nie wierze w to co mówie/pisze :P

Kolezanka dzisiaj dała mi do przeczytania Yaoi.. o mój Boże.. tylko dla ludzi z silną psychiką XD ja przeczytałam raz i watpie żebym wróciła do tego :P

Hmm.. opowiadania raczej dzisiaj nie bedzie bo mam sporo do roboty. Musze sie nauczyć na geografie -.- a potem ide biegac :P Trzeba trzymac forme XD Ale postaram sie cos dodać :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz