czwartek, 10 maja 2012

I mam co chciałam ;) + fragment opowiadania :D

No i mam juz kolczyka :P w lewym uchu ;) Mnie sie podoba ;) więc moja lista przezentuje sie jak narazie tak:

1. Iść do fryzjera - zaliczone
2. Zrobic druga dziurkę w uchu - zaliczone
3. Przyciemnic włosy - to zaczynam w przyszłym tyg jeśli w sklepie dostana płukankę
4. Zrzucić parę kilogramów - Zaczęte od dzisiaj ;)

Na razie to wszystko. ale pewnie cos jeszcze dojdzie w trakcie XD

A to kawałek opowiadania. Powstało ono w 3 min podczas słuchania IRA - Nie daj mi odejść. I jest to pierwotne wersja. Nic nie zmieniałam :D ale az sie sobie dziwie ze napisałam cos w lekko ponad 3 min :P


Gdyby ktoś mi powiedział, ze tak się skończy tak historia, nawet bym się w to nie pakowała. Nie warto. Tyle łez, tyle bólu, tyle cierpienia dla chwili przyjemności. Kilka miesięcy załamania dla dwóch miesięcy radości. Prosiłam, błagałam. Nic. A sam mówiłeś ze nie dasz mi odejść, że będziesz ze mną do końca, otrzesz każdą moją łzę i dzielić będziesz każdy mój uśmiech. Obiecywałeś. I co? Kłamstwo. Kolejne. Razem słuchaliśmy piosenki „nie daj mi odejść” i powiedziałeś, ze nie dasz mi odejść. Mówiłeś że nie wyobrażasz sobie życia beze mnie. Narobiłeś nadziei i odszedłeś z inną. Ona jest ładniejsza, starsza ode mnie. Jestem ciekawa czy z nią robisz to samo. I czy skończysz to w identyczny sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz